PÅSK IDAG:P

hejhej vaknade vid klockan 8 idag för jag brukar det och sedan somna om igen!
men denna gången jag vaknade så sog jag min mamma
va inne i mitt rum
och skulle lägga mitt
påsk egg där!
så frågade jag hon vad gör du?
Hon bara tyst du ska ju sova nu
så log jag och lossas sovde
så kom  hon in igen och la ett paket bredvid min säng!
jag var så nyfiken vad det var där i som jag hoppade
upp ur sängen och uppnade det!
och det var kläder
(Två tröjor 1 tjock tröja 1 kjol 2 paket sockar:P)
och i mitt påsk egg var det en stor choklad kanin med massa egg bredvid!:P
och så skulle jag få åka
och köpa mitt andra påsk godis
för dom visste inte riktigt vad jag gillade:P
MEN JAG BLEV JÄTTE NÖJD MED DETTA!!!
TACK MAMMA OCH PAPPA!!!!ÄLSKAR ER!!!


//FILLIPPA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0