Borås imorn dårå;)

Hallojj!♥
Nu är Tilda hemma(jag) ska städa Pluttens bur. mitt marvsin! men det är inte roligt att dra upp :p
haha, har typ lärt mig vad folk vill läsa. inte om allt i skolan. men ibland kan man ju dra upp nåt roligt!
som vi hade gympan idag jag,fillippa(harbloggenmedmig),josephine och lisa.
Det gick bra;D vi körde typ följa john,spökboll elr aa och Hajen :)
har nyss käkat banan :) BANANA IS GOOD!
Just det imorn är det Borås badet som gäller xp gud vad skojj!
men det tråkiga är ju den långa bussresan. men blir väl mp3 med massa goa låtar och en tidning.
ska nog ha med en banan kan ju bli hungrig! LOL Så ja haha det längtar jag till iallfall.
Men ni? vad ska ni göra idag och imorn då? ;)
Nu sitter jag och verkligen diggar "Manboy" haha!
Och nu laddar jag mp3 för imorn:D
allt ska vara förberett <3FAN VA JAG LÄNGTAR!
Ps. hoppas Lilla söta fillippa bloggar snart<3
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0