ERIK :D

Jamen nu hejar jag på Claudia nidå?♥
har hejat på hon från början!
GO CLAUDIA!
såg ni sista nummret? helt magiskt♥
VINN!:) haha, och fresten ska tilllägga detta:
SÅG NI ERIK GRÖNWALL?? AAAAA
DOG HOPPADE SOM EN APA NÄR JAG SÅG HAN :D
han var ju så söt♥
Första gången jag träffar Erik Grönwall :
Andra Gången:
Hittade inte bilden den är på sis data!
Erik´s
Calle´s
(ps. tog två av varje)
Första gången jag såg han uppträda:

Suddig bild I KNOW.

Har träffat Erik grönwall 2gånger och 2gånger och tove en :)
men Nicklas hocker har jag istället ringt(lol).

1.Nordstan-Erik,calle & tove
2.Scandinavium-såg alla live
3.Mediamarkt-Erik och Calle
4.Min syrra såg dom på pappas jobb(tog autograf till mig)

:)<3
HUR MYCKET HAR NI TRÄFFAT DOM?<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0