Fillippa som bloggar;D

hahaha igår då i skolan!
Så var jag mathilda och josephine inne i ett biblotek
på vår skola!


vi tre vi var där inne på rasten för det var uppe
där fasten men inte får vara där!
Men vi var där inne ändå
Och när det ringde in så skulle vi ju gå då!
Men så kom den elaka läraraen på vår skola SVANTE!!!
Gillar INTE han!!!!!!!
Vi alla tre gick ut men så kom han!
Och josephine var sist ute som hon skulle stänga dörren
Och när han kom så hann hon prisis stänga dörren som vi
har en väldigt tur där!

Men när vi gick så stopade han oss och vi trodde att det var det men det var det inte
'det var att han tyckte att vi retade han men det harf vi INTE gjort!
det är bara han som stör sig på osss!
Han sa
"vad gör ni här inne varje rast är det bara för att jäkla med mig eller vad?
Vi bara var helt tysta!
Och jag gick ett steg åt sidan så följde han efter mig
och när tilda tog ett steg åt sidan så följde han efter hon!
Som vi bara sa vi är inte här inne alls och sprang iväg in på lektion
han är AS LÄSKIG han!


//Fillippa<3

Kommentarer
Postat av: duvetvem

hahahaha, svante är läskig ; )

2010-03-24 @ 18:43:32
Postat av: Anna

grymt bra blogg gillar denna bloggen mycket!ni borde typ göra en webbshow eller en video avsnitt eller nått!ni är grymt roliga!

2010-03-25 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0