Frågor&Svar!

Frågor&Svar!

Till Matilda: Mathilda jag älskar din smak på musik, jag gillar och selena och miley!! och jag undrar varför du gillar selena och hur det kom sig?!

Till Filippa: Jag har läst din vanliga blogg,
och vet att du gillar hästar, jag har sett dig på horse show. men vart rider du?
M: tack så mycket för det! Jag vet inte, jag började titta på magi på waverly place och haha ja!
F: Jag rider på tjörn´s ridklubb!:)
Hellu!
vill ni vara med på dagens blogg?:)
Anyway jag har en fråga dårå:
Varför har ni bloggen ihop?:§

M&F: Vi är bästa vänner och ja haha!
Hej eran blogg är jäätte bra!
har bara en fråga:
hur mycket tid ägnar ni åt bloggen?
Kram jennie

M&F: tack så mycket Jennie :)
Vi bloggar varenda dag så väldigt mycket!:)

Hej varför bloggar tilda om dagens låt och filippa om dagens bild?
er blogg är as bra.

Kram Amanda♥

M&F: jadu det är en bra fråga ;-)
Tack så mycket :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0