"I'm not gonna go back I'm gonna arrive I'm gonna fly School that, true that Not going back I'm gonna arrive"

Dagens låt jag la ut, fyyyfaaan vad bra den är♥
Och gud vad jag Älskar Selena gomez.
det finns inte ens ord för det.
jag tänkte skriva en text om det men den skulle bli för lång
haha, men jag kan skriva lite ♥

Selena du är bara bäst tusen miljoner biljoner gånger om, du är grymt bra och sjunger bäst i hela världen. du
klär dig snyggast i hela världen. du är bara bäst jag älskar dig tusen gånger om. du är min förebild jag vill bli som
du du är helt klart perfekt. Du förtjänar allt. min dröm är att träffa dig selena. Om jag bara fick prata i telefon med dig så skulle jag bli helt överlycklig. jag har bilder på dig i mitt rum och i bänken i skolan. Jag är med i varenda selena gomez tävling. jag ska försöka se ut som du. jag vill vara du selena. du är helt klart bäst. du är den bästa
av dom bästa. du är en grymt bra förebild. jag älskar dig selena gomez♥
Du har ett hjärta av guld. du förtjänar bara det bästa♥
Haha, här var en sak från mitt hjärta!♥
allt är sanning från mitt håll<3

Kram mathilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0