Musik!

Hejhej ;)
Det är jag Mathilda som bloggar, bara så ni vet.
ehm, ska kolla tv snart, så det blir väl skoj elr?<3
och fillippa du har SMS:at mig jag vet men har inga pengar
sooorrryyy :§ haha!
Men det e väl lungt nu?<3
bloggar på hannah´s data just nu♥
Just nu hör jag "Love me" av justin bieber,
det är sån låt man bara får på hjärnan lixom ;-)+
Den har satt sig på min hjärna kan inte hjälpa det hahaha!!!!!
och även Naturally med selena gomez (L)<3
tkr den är bra men lite trött på den ;-)
Har faktiskt än till och det är.....
NANNANANANANNANNA........
Get back med demi lovato hahah  lol<3
Tagen ur videon get back<3
Denna är från selena gomez med naturally en bra låt tkr jag!
Jag älskar även miley cyrus låt "KICKING AND SCREAMING"
tycker fan den är grym♥
Låten finns med på miley´s album "The time of our lives"
Den är grym, jag gillar ochså ju the time of our lives det är en låt på skivan som ke$ha var med och skrev :)
Kram mathilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0