Tjena!

Hejhej alla fina läsare <3
Eftersom bloggen är nystartad finns det knappt nåra inlägg men det
ska jag allt orka blogga upp :)
ni kanske inte vet vem av oss det är som bloggar men jo
det är Mathilda men jag kommer skriva tilda (;
ni vet ju inte vem jag är eller hur jag ser ut!
Ni ska få en bild så ni kan ja få en liten blick av det;

Tryck på bilden ;)
Haha, men ja idag har det vart skola.
orkar inte dra upp allt det är faktiskt inte roligt att läsa eller hur?;D
Haha, men jag kommer blogga om vad som händer,roliga saker.
som när jag får autografer och träffa kändisar.
men en sak som kan vara exta bra att veta är det att
jag tilda är ett riktigt stort och med stort menar jag det fans
av Selena gomez och miley cyrus. även Erik grönwall♥
har träffat erik 2gånger och sett han sjunga 3 gånger.
Men nu ska jag göra annat.


Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0