WILLY

Nehe? fillippa när du är vid datan får du ju blogga :§
inte skita i de (: elr va tkr ni?
Vi får allt hoppas på att fillippa bloggar ikväll elr senare eller?
just de, ikväll är ju "Let´s Dance" .
Ikväll hejar jag på: Claudia & Tobias-dom ska vinna! tkr jag!♥
Och mattias & Cecilia. men gud vad konstigt? är Willy kvar en?:o
Han kan ju inte ens dansa?! lets dance går ut på vem som har dansat bäst.
folk röstar på han för han kanske är en aning äldre och han är annorlunde.
ska man inte rösta på dom som är BÄST? trodde jag iallfall!
Haha, det e rätt konstigt ♥<3
Men nu vidare till roligare saker.
som jag har en ny bild från idag xp
Dagens tröja ;)
En bild jag tog idag :)<3
Nu ska jag fortsätta lyssna musik♥¨
Kram Tilda -.-

Kommentarer
Postat av: fillippa

Tilda jag var ju inte hemma då!

2010-03-13 @ 14:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0